Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú vzťah medzi spoločnosťou RANGER SPORT s.r.o., so sídlom Štichova 596/10, Háje, 149 00 Praha 4, IČO 19350392, zapísanou v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe pod sp. zn. C 385192 (ďalej len "Spoločnosť") ako poskytovateľom nižšie opísaných služieb, a zákazníkom týchto služieb (ďalej len "Zákazník").
(všetky uvedené dokumenty vrátane týchto VOP sú spoločne označované ako "Povinná dokumentácia")
(Strelnica Praha a Strelnica Višňová, ako aj iné strelnice, na ktorých Spoločnosť poskytuje Služby, sú ďalej spoločne alebo samostatne označované ako "Strelnica").
Informácie podľa § 1811 ods. 2
odsek a) Informácie o Spoločnosti |
Údaje o identite, sídle, telefónnom čísle a e-mailovej adrese sú uvedené v kapitole 1 týchto Obchodných podmienok. |
odsek b) Popis tovaru a služieb |
Popis tovaru alebo služieb a ich hlavných charakteristík je uvedený v kapitole 2 týchto Obchodných podmienok, s odkazom na Webovú stránku a konkrétnu objednávku Zákazníka. |
odsek c) Celková cena tovaru alebo služieb |
Celková cena tovaru alebo služieb vrátane všetkých daní, poplatkov alebo iných peňažných platieb je uvedená pri jednotlivých službách v kapitole 2 na Webovej stránke a konečná cena za konkrétnu objednanú službu bude vždy zreteľne komunikovaná klientovi prostredníctvom potvrdzujúceho e-mailu. |
odsek d) Spôsob platby, spôsob a čas dodania, reklamácie |
Spôsob platby, spôsob a čas dodania sú uvedené v kapitolách 5 a 6 týchto Obchodných podmienok a konkrétny spôsob platby a čas poskytnutia služieb bude potvrdený prostredníctvom e-mailu uvedeného Zákazníkom pri objednávke. Reklamácie rieši Spoločnosť elektronickou formou. Reklamácie možno zasielať na e-mailovú adresu Spoločnosti info@rangersport.sk. Informácie o riešení reklamácie zašle Spoločnosť na e-mailovú adresu Zákazníka. Postup pri reklamáciách týkajúcich sa Záruky vrátenia peňazí je uvedený v kapitole 6, bod 6.4. Predávajúci nemá iné pravidlá pre vybavovanie reklamácií. |
odsek e) | Neaplikovateľné. |
odsek f) Práva vyplývajúce z chybného plnenia |
Informácie o existencii práv vyplývajúcich z chybného plnenia sú Zákazníkovi poskytnuté prostredníctvom kapitoly 6, najmä bodu 6.3. |
odsek g) | Zmluva medzi Zákazníkom a Spoločnosťou spravidla nebude uzavretá na dobu neurčitú. Ak by k takémuto prípadu výnimočne došlo, Zákazník bude včas informovaný o trvaní záväzku a podmienkach jeho ukončenia prostredníctvom e-mailu. |
odsek h) | Neaplikovateľné. |
odsek i) | Neaplikovateľné. |
Informácie požadované podľa § 1820 ods. 1 pre zmluvy uzatvorené na diaľku: Spoločnosť týmto informuje Zákazníka o ďalších informáciách nad rámec § 1811 ods. 2, konkrétne:
písmeno a) Náklady na diaľkovú komunikáciu |
Spoločnosť neúčtuje žiadne poplatky alebo náklady za diaľkovú komunikáciu. |
písmeno i); Podmienky, lehota a postup na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy |
Podmienky, lehota a postup na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy sú uvedené v kapitole 6. Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy je k dispozícii tu. |
písmeno l); Právo na odstúpenie od zmluvy |
Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od jej uzavretia. Toto však neplatí, ak boli služby podľa zmluvy už poskytnuté. Viac informácií je uvedených v kapitole 6. |
písmeno q) Povinnosť zaplatiť zálohu | Povinnosť Zákazníka zaplatiť zálohu je stanovená v kapitole 5. |
písmeno s) Alternatívne riešenie sporov, reklamácie |
Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služieb uzavretej medzi Zákazníkom a Spoločnosťou je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom na Štěpánskej 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, web: https://adr.coi.cz/cs. Na riešenie sporov medzi Spoločnosťou a Zákazníkom vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služieb uzavretej online je možné využiť platformu na riešenie sporov online nachádzajúcu sa na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr. Kontaktným miestom podľa nariadenia (EÚ) č. 524/2013 Európskeho parlamentu a Rady zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online je Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom na Štěpánskej 567/15, 120 00 Praha 2, web: http://www.evropskyspotrebitel.cz. Zákazník môže taktiež podať sťažnosť na dozorný alebo kontrolný orgán. Predávajúci je oprávnený poskytovať služby na základe živnostenského oprávnenia. Dohľad nad živnosťou vykonáva príslušný živnostenský úrad. Dohľad nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva dohľad, v obmedzenom rozsahu, nad dodržiavaním Občianskeho zákonníka a zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov. Toto ustanovenie taktiež plní informačnú povinnosť Spoločnosti podľa § 14 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa a § 14 ods. 1 nariadenia (EÚ) č. 524/2013 Európskeho parlamentu a Rady zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online. |